Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

En ny del av mitt liv...

Av Erika Pålsson - 29 juli 2010 16:31

Nu har jag gjort det, skaffat mig en blogg där jag kan skriva ner min ilska, underbara känslor och en massa annat som man måste få ut!

Detta ska helt enkelt bli en ny del av mitt liv, med eller utan läsare! ;)


Tiden rusar förbi och jag känner att jag inte har tid till så mycket, vilket jag igentligen borde eftersom jag är arbetssökande, förvisso väldigt skönt på sitt lilla vis men långtråkigt i slutändan! Så för att förgylla min arbetslösa tillvaro blir det antagligen en resa till Helsingborgsfestivalen, med trevligt sällskap och lite mumsig dricka till det! UNDERBART! :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Pålsson - 25 januari 2011 20:47

Tisdagen den 25 januari... suck! Ingen rolig dag. För exakt fyra år sen tog min bästa vän sitt sista andetag. För vissa kanske det är en lång tid men för mig känns det som om det som om det vore gårdagen! Jag minns det så tydligt och jag tänker på ha...

Av Erika Pålsson - 16 januari 2011 20:34

Frågetecken, frågetecken och frågetecken... Kommer hela livet bestå av massa frågor som man ställer sig?! Troligen! En del får man kanske svar på andra får man helt enkelt bara lära sig acceptera! Denna veckan har varit förbannat lång och "tung"...

Av Erika Pålsson - 10 januari 2011 21:27

Det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig, eller iallafall hoppats på! Hela livet går man och formas till den individ man en dag ska "lämna in" som. I mitt fall har det varit redan från barnsben att ta vara på sig själv, och joba för något s...

Av Erika Pålsson - 9 januari 2011 19:24

Söndagkväll och ihopakrypt i soffhörnet med filten som värmer upp benen till rätt kroppstemperatur igen! Känns mysigt men självklart hade jag velat dela både soffa och filt med mannen i mitt liv! Dock blir det inte så då hans schema visade att det va...

Av Erika Pålsson - 7 januari 2011 14:49

Ny dag och nya minuter att slå ihjäl! Kalendersidorna för framtiden är frustrerande blanka! Jag önskar inget hellre än att hitta ett jobb snart! Saknar att ha något att göra, fikastunderna och alla småsaker man tar till som hjälpmedel för att slå ihj...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards