Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Ett kapitel för sig!

Av Erika Pålsson - 16 januari 2011 20:34

Frågetecken, frågetecken och frågetecken... Kommer hela livet bestå av massa frågor som man ställer sig?! Troligen! En del får man kanske svar på andra får man helt enkelt bara lära sig acceptera!


Denna veckan har varit förbannat lång och "tung". En saknad av underbart sällskap, gråt, ilska och tristess. Telefonen har varit tyst och inget har varit sig likt. Mycket känslor och funderingar. Ibland har allt känts så hopplöst och ibland har man försökt blicka framåt och försökt få en blick på hur framtiden fasktiskt kommer att se ut! Och efter en veckas tankar på detta har jag inte kommit fram till något, tiden får helt enkelt utvisa! :)


Helgen har varit ett kapitel för sig! :) Även här en hel del känslor, både positiva och negativa. Trotts detta har man ändå tagit sig i kragen och faktiskt gått ut och "partajat" lite, och jag måste erkänna att jag faktiskt har saknat det lite. ;) Tack till alla som gjorde min helg rolig! ♥ Imorse fick jag även spendera min förmiddag med en alldeles speciell person, och det kändes otroligt bra. Efter denna helgen känns det som att jag är på väg upp igen, ett steg i rätt riktning!


Puss&Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Pålsson - 25 januari 2011 20:47

Tisdagen den 25 januari... suck! Ingen rolig dag. För exakt fyra år sen tog min bästa vän sitt sista andetag. För vissa kanske det är en lång tid men för mig känns det som om det som om det vore gårdagen! Jag minns det så tydligt och jag tänker på ha...

Av Erika Pålsson - 10 januari 2011 21:27

Det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig, eller iallafall hoppats på! Hela livet går man och formas till den individ man en dag ska "lämna in" som. I mitt fall har det varit redan från barnsben att ta vara på sig själv, och joba för något s...

Av Erika Pålsson - 9 januari 2011 19:24

Söndagkväll och ihopakrypt i soffhörnet med filten som värmer upp benen till rätt kroppstemperatur igen! Känns mysigt men självklart hade jag velat dela både soffa och filt med mannen i mitt liv! Dock blir det inte så då hans schema visade att det va...

Av Erika Pålsson - 7 januari 2011 14:49

Ny dag och nya minuter att slå ihjäl! Kalendersidorna för framtiden är frustrerande blanka! Jag önskar inget hellre än att hitta ett jobb snart! Saknar att ha något att göra, fikastunderna och alla småsaker man tar till som hjälpmedel för att slå ihj...

Av Erika Pålsson - 6 januari 2011 13:20

Afton hit och afton dit! ☺ Igår var det trettondagsafton och idag en Torsdag är det en röd kalenderdag.. JAHA?! Den ska firas med ledighet för väldigt många, men varför finns den från första början egentligen?! Någon anledning har bara blivit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards