Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Erika Pålsson - 6 januari 2011 13:20

Afton hit och afton dit! ☺

Igår var det trettondagsafton och idag en Torsdag är det en röd kalenderdag.. JAHA?! Den ska firas med ledighet för väldigt många, men varför finns den från första början egentligen?! Någon anledning har bara blivit något självklart, inte bara för mig utan för väldigt många! Anledning hur jag nu kom in på detta i allt kaos i huvet annars så, vadr jag på Statoil och tanka tidigare idag och frågan kom upp bland oss kunder och personal. Hmm.. Tacka vet jag "Google" ☺ Hihi...

Igår för övrigt var till en början en riktigt TRÖTT dag då jag vaknar upp och upptäckert att det står två ställningsbyggar-snubbar utanför mitt fönster, min reaktion blev givetvis väldigt pinsam och istället för att ta täcket om sig så klok man är går man fram till fönstret och rullar ner parsienerna! ☺ Jaja.. jag gjorde väl deras dag på 30 sekunder, och det bjuder jag gärna på, för det var längesen jag såg två så fula pojklar i arbetskläder på en och samma gång! ☺ Sorry, men ni faller definitivt inte mig i smaken! ☺

Eftermiddagen tillbringade jag på fiket tillsammans med en ganska så nyfunnen vän, men efter mycket "tragg" så konstaterar vi att vi faktiskt levt ganska så "nära inpå" varandra.. Ev. ännu fler nya släcktingar, gamla jobb som kommer på tal igen o.s.v Hejohå va spännande! ☺ Tack så jätte mycket för en så trevlig dag och för att du finns! ♥

Kvällen tillbringade jag hemma då jag faktiskt kände mig jävligt själv och ensam. Alla var iväg och hitta på saker och mycket som har hänt det senaste året snurrade runt i huvudet som aldrig för. Många tankar om hur det är idag och vad man kan göra för att få det bättre i framtiden. Något som jag ska börja bearbeta lite smått.

Framåt småtimmarna körde jag sen ner för lite kaffe, snack och dartkastning. Natten tillbringade jag hos mannen som jag håller varmt om hjärtat, han som stulit mitt hjärta, inte för att jag vill ha tillbaka det just nu, behåll det sålänge du vill, bara du vårdar den kärleksfullt och ömt! ♥


Imorse började dagen givetvis med härligt sällskap trotts mycket suckande och pustande, haha... HANGOVER! ☺ Inte för mig men för kärleken! ☺

Ögonhinnan fick dock en chock när man rullade upp parsiennen här och såg att det kommit ca en decimeter ny snö. Välkommen IGEN vintern! Bara till att gå ut och skotta fram bilen som fanns därute någonstans under det vita "täcket".. Jaja med synen från den ljusa sidan så kanske man hinner med en pulkatur detta året med! Det är nog något jag absolut aldrig kommer att växa ifrån! Hihi..

Så nu när man varit utanför 50 gränserna och hämtat en av alla favoriter till ungar man har runt omkring sig, får man väl försöka locka honom till lite pulka med mig! ;)


Nu ska jag ta mig ann lita diskning, handling och matlagning. På matsedlen står det stekta morötter,potatis&lök med en köttbit och lite kantarellsås... mumma! :)


♥ MER KÄRLEK TILL ALLA! ♥



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards