Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Erika Pålsson - 7 januari 2011 14:49

Ny dag och nya minuter att slå ihjäl! Kalendersidorna för framtiden är frustrerande blanka! Jag önskar inget hellre än att hitta ett jobb snart! Saknar att ha något att göra, fikastunderna och alla småsaker man tar till som hjälpmedel för att slå ihjäl tiden på börjar bli förjävla tråkigt! Har nog fått lite förmycket av det goda, eller kanske håller jag på att gå in i väggen av att inte göra något?! Kroppen börjar säga ifrån om att inte längre är aktiv. Men jag ger inte upp, jag ska hitta ett jobb, ett jobb som jag verkligen känner att jag kan ge min energi till. Åh vad jag längtar till den dagen! :) För hur det än är, så att gå hemma och fördriva tiden på "inget" känns meningslöst! Dagens horoskop enligt tidningen löd: oroa dig inte alltför mycket idag. Det är en besvärlig dag för alla. Helgen ser bättre ut! Och hur ska jag nu tolka det? När jag för en gångs skull när jag vaknar och känner att det är en bra dag ser det inte så ljust ut enligt denna! Men dagen har än sålänge varit till det bättre! :) besvärlig har den absolut inte varit! Men dagen är ännu lång! Hur jag ska fördriva resten av dagen har jag ingen aning om, kärleken och favoriten ska iväg och busa så får väl ta och kanske hälsa på min far och terrass the hus! :) Helgen är full av äventyr, eller iallafall av sport, som känns som ett äventyr! :) Imorgon blir det en runda till Helsingborg, på avslutningsturnering i Dart. Givetvis kommer mina tummar hållas hårt för en vinst till mannen i mitt liv! <3 På Söndag blir det hockey på hemmaplan i Tyringe med andra ord! Tyringe-Vimmerby. Heja heja Tyringe, nu hoppas vi verkligen på en vinst! :) Hoppas ni alla får en trevlig helg med mycket kärlek och förälskelse!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards