Alla inlägg under september 2010

Av Erika Pålsson - 13 september 2010 22:07

Tror knappt att jag kan beskriva det men ska göra ett försök! Hihi..

Redan för något år sen, när du visstades i min närhet, uppstod det en härlig känsla i kroppen. Det kändes som jag flög fram. Varje gång sen dess har jag spanat in dig från topp till tå, och kommit på mig själv att jag kanske stirrat lite väl mycket! :) Kärlek vid första ögonkastet! Hihi...

Inte förän några månader sen börja vi umgås på riktigt, vi hitta på mycket bus och hade väldigt kul! Jag blev störtförälskad och har sen dess varit det! En underbar känsla som bara finnns, kan inte stoppa den, Du är verkligen han med stort H... Även om vi haft våra duster och allt omkring inte riktigt har fungerat, tycker jag ändå att vi löst problemen ganska så smärtfritt.

Jag gillar verkligen det vi har, och skulle gärna vilja bygga på det till en trygg framtid och jag hoppas att det är besvarat! Är väldigt osäker när det gäller dina känslor, ibland är det som vi ligger på samma plan, och andra gånger är det som att du tappar känslorna lite! Är du osäker eller vad är det?! Skulle varit skönt att veta!

Skulle gärna vilja göra det där.. Men hur gör man nu, det som var så lätt när man var liten?! Hur vet man idag om man delar hela sin vardag med någon?! Fråga chans var ju absolut det lättaste man kunde göra.. En lapp med frågan "får jag chans på dig?" och tre rutor med svaren: Ja/Nej&Kanske?! Och då behövde man inte ens överlämna lappen själv utan man skickade en vän! :) Hihi! Hur ska man göra idag då?! Ska tiden få utvisa ett svar?! Eller man kanske rent av ska göra det lätt för sig och skicka en förhållandefråga via Facebook och hoppas på ett godkännande?! Hihi... Återstår att se! ;)




<3 KÄRLEK! <3

Av Erika Pålsson - 13 september 2010 00:44

Drar en djup suck över mitt typiska jag! Klumpighet/lathet!


Imorgon har jag ett cv och ett personligt brev som skall skrivas och dessutom skickas ut till tio jobb... Låter lite men jag är ju så jäkla dålig på sånt! men jag säger som Melissa Horn - Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här!

Ovido - Quiz & Flashcards