Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Kärlek vid första ögonkastet!

Av Erika Pålsson - 13 september 2010 22:07

Tror knappt att jag kan beskriva det men ska göra ett försök! Hihi..

Redan för något år sen, när du visstades i min närhet, uppstod det en härlig känsla i kroppen. Det kändes som jag flög fram. Varje gång sen dess har jag spanat in dig från topp till tå, och kommit på mig själv att jag kanske stirrat lite väl mycket! :) Kärlek vid första ögonkastet! Hihi...

Inte förän några månader sen börja vi umgås på riktigt, vi hitta på mycket bus och hade väldigt kul! Jag blev störtförälskad och har sen dess varit det! En underbar känsla som bara finnns, kan inte stoppa den, Du är verkligen han med stort H... Även om vi haft våra duster och allt omkring inte riktigt har fungerat, tycker jag ändå att vi löst problemen ganska så smärtfritt.

Jag gillar verkligen det vi har, och skulle gärna vilja bygga på det till en trygg framtid och jag hoppas att det är besvarat! Är väldigt osäker när det gäller dina känslor, ibland är det som vi ligger på samma plan, och andra gånger är det som att du tappar känslorna lite! Är du osäker eller vad är det?! Skulle varit skönt att veta!

Skulle gärna vilja göra det där.. Men hur gör man nu, det som var så lätt när man var liten?! Hur vet man idag om man delar hela sin vardag med någon?! Fråga chans var ju absolut det lättaste man kunde göra.. En lapp med frågan "får jag chans på dig?" och tre rutor med svaren: Ja/Nej&Kanske?! Och då behövde man inte ens överlämna lappen själv utan man skickade en vän! :) Hihi! Hur ska man göra idag då?! Ska tiden få utvisa ett svar?! Eller man kanske rent av ska göra det lätt för sig och skicka en förhållandefråga via Facebook och hoppas på ett godkännande?! Hihi... Återstår att se! ;)




<3 KÄRLEK! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Pålsson - 25 januari 2011 20:47

Tisdagen den 25 januari... suck! Ingen rolig dag. För exakt fyra år sen tog min bästa vän sitt sista andetag. För vissa kanske det är en lång tid men för mig känns det som om det som om det vore gårdagen! Jag minns det så tydligt och jag tänker på ha...

Av Erika Pålsson - 16 januari 2011 20:34

Frågetecken, frågetecken och frågetecken... Kommer hela livet bestå av massa frågor som man ställer sig?! Troligen! En del får man kanske svar på andra får man helt enkelt bara lära sig acceptera! Denna veckan har varit förbannat lång och "tung"...

Av Erika Pålsson - 10 januari 2011 21:27

Det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig, eller iallafall hoppats på! Hela livet går man och formas till den individ man en dag ska "lämna in" som. I mitt fall har det varit redan från barnsben att ta vara på sig själv, och joba för något s...

Av Erika Pålsson - 9 januari 2011 19:24

Söndagkväll och ihopakrypt i soffhörnet med filten som värmer upp benen till rätt kroppstemperatur igen! Känns mysigt men självklart hade jag velat dela både soffa och filt med mannen i mitt liv! Dock blir det inte så då hans schema visade att det va...

Av Erika Pålsson - 7 januari 2011 14:49

Ny dag och nya minuter att slå ihjäl! Kalendersidorna för framtiden är frustrerande blanka! Jag önskar inget hellre än att hitta ett jobb snart! Saknar att ha något att göra, fikastunderna och alla småsaker man tar till som hjälpmedel för att slå ihj...

Ovido - Quiz & Flashcards