Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Rubrik saknas

Av Erika Pålsson - 10 januari 2011 21:27

Det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig, eller iallafall hoppats på!

Hela livet går man och formas till den individ man en dag ska "lämna in" som.

I mitt fall har det varit redan från barnsben att ta vara på sig själv, och joba för något som man faktiskt vill ha, även om jag också varit väldigt bortskämd!

Men med detta har jag också fått lära mig att vara bestämd och inte vela så mycket, även om man ibland inte riktigt vet vad man ska göra med vissa delar av ens liv! 


Idag blev det definitivt inte som jag tänkt mig, absolut inte alls faktiskt! Att det varit struligt som fasiken -ja det kan jag erkänna! men dem senaste dagarna har det från min sida av helheten sett bättre ut, då jag berätta som jag kände och du svara och sa att det var en självklarhet att du faktiskt tycker om mig, och att du skulle tänka på det med lite mer beröring och att visa dina känslor för mig! Det blev helt klart en förbättring men vad hände sen???

Åter igen sitter jag i samma sitts som förr och undrar "Har jag gjort något?, Varför vill han inte?, Vad är fel?, Varför?" Trodde i min enfald att vi gått igenom det mesta och att det skulle starka banden mellan oss en hel del! Men tydligen hade jag nog fel?! Eller?!

Att älska en person så mycket som jag gör för dig är obeskrivligt! Som jag sagt till dig innan är det Du och din underbara son som gör mina dagar till glada dagar, och det är ni som gör min tv-bild färgglad. Det känns otroligt jobbigt att kanske inte få uppleva fler mysiga hemmakvällar, middagar, kalas m.m tillsammans med er, som man hade hoppats på få leva med resan ut!

Tyvärr har jag kanske inte heller varit den bästa "flickvännen" alla gånger men jag har bara försökt göra saker och ting till det "bättre" för dig! Ibland har det varit så att jag faktiskt inte vetat hur jag ska göra för att det först varit dåligt på ett sätt och när jag gjort på ett annat så har det också varit fel, så vad ska man då göra? Har önskat så många gånger att jag skulle få saker och ting förklarade för mig så jag hade vetat hur du vill ha det?! Och jag kan i ärlighetens namn säga att jag verkligen har försökt leva upp till meningen "ALLT FÖR DIG!"

Kanske är det så att jag hade/har all rätt till att vara svartsjuk just nu då det faktiskt är befogat, och just detta som händer nu, känns så väl igen som sommaren 2010 dessvärre! Jag ska ärligt erkänna att jag är så in i helvetes ävla RÄDD för att få uppleva samma sak igen! 

Kan också vara så att det varit så att du inte mått såbra detta året, och att det kanske hänt en del saker hos dig. Kanske har jag bara blivit/varit någon tröst för dig ett substitut!

Inte vet jag men kan kännas lite så, kanske är det så att du faktiskt tycker om mig och att vi kanske bara måste vara ifrån varandra ett tag då vi kanske träffas under en tuff period som varit svår att bygga någonting på?! Oavsett om det blir vi två igen eller ej, så ska du veta att jag alltid kommer älska dig och ditt barn! Ni betyder oerhört mycket för mig och det gör ont i mig att ens tänka tanken att jag kanske inte får tillbringa resten av mitt liv med er! ÄLSKAR DIG! <3
 
 
Ingen bild

Ida Andersson

11 januari 2011 14:03

Jag önskar jag vetat något sätt som får dig att må bättre! Jag vill så gärna göra något för dig, men vet bara inte vad. Tycker om dig min vän! <3

Erika Pålsson

16 januari 2011 20:33

Tack min vän, det löser sig nog till sist ska du se! ;) Tycker verkligen om dig också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Pålsson - 25 januari 2011 20:47

Tisdagen den 25 januari... suck! Ingen rolig dag. För exakt fyra år sen tog min bästa vän sitt sista andetag. För vissa kanske det är en lång tid men för mig känns det som om det som om det vore gårdagen! Jag minns det så tydligt och jag tänker på ha...

Av Erika Pålsson - 16 januari 2011 20:34

Frågetecken, frågetecken och frågetecken... Kommer hela livet bestå av massa frågor som man ställer sig?! Troligen! En del får man kanske svar på andra får man helt enkelt bara lära sig acceptera! Denna veckan har varit förbannat lång och "tung"...

Av Erika Pålsson - 9 januari 2011 19:24

Söndagkväll och ihopakrypt i soffhörnet med filten som värmer upp benen till rätt kroppstemperatur igen! Känns mysigt men självklart hade jag velat dela både soffa och filt med mannen i mitt liv! Dock blir det inte så då hans schema visade att det va...

Av Erika Pålsson - 7 januari 2011 14:49

Ny dag och nya minuter att slå ihjäl! Kalendersidorna för framtiden är frustrerande blanka! Jag önskar inget hellre än att hitta ett jobb snart! Saknar att ha något att göra, fikastunderna och alla småsaker man tar till som hjälpmedel för att slå ihj...

Av Erika Pålsson - 6 januari 2011 13:20

Afton hit och afton dit! ☺ Igår var det trettondagsafton och idag en Torsdag är det en röd kalenderdag.. JAHA?! Den ska firas med ledighet för väldigt många, men varför finns den från första början egentligen?! Någon anledning har bara blivit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards