Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Erika Pålsson - 25 januari 2011 20:47

Tisdagen den 25 januari... suck! Ingen rolig dag. För exakt fyra år sen tog min bästa vän sitt sista andetag. För vissa kanske det är en lång tid men för mig känns det som om det som om det vore gårdagen! Jag minns det så tydligt och jag tänker på han varje dag! Jag försöker leva upp till hans förväntningar och jag vet att han skulle varit stolt över mig! Jag saknar och älskar dig Morfar, Hoppas du har det bra där du är! ♥


I övrigt rullar vardagen på, något jobb har jag ännu inte hittat men jag hoppas verkligen att jag får napp på något snart! Börjar bli riktigt rastlös, en rastlöshet som börjar eller har börjat tära på mitt humör, och detta går dessvärre ut över andra i mellan åt. :-/ Tanken att jag ska börja aktivera mig med någon träning finns ju, men även det kostar pengar, pengar som jag egentligen inte har just nu.


En dag i taget är vad denna veckan har gått ut på.. Har varit mycket fix och trix med olika saker och ting. Mycket har blivit klart och mera står kvar på "To-Do-List!" Men efter en förhoppningsvis mycket uppskattad vecka ifrån många i min omgivning, så höll jag helg men en massa mys och bus. Helt underbart! Tack för en supernice helg mina hjärtan! ;) ♥ 


Köss&Haj..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards