Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Erika Pålsson - 3 augusti 2010 17:53

Som vanligt består vardagen med mycket funderingar om vad som måste göra och vad man måste inse!

Har faktiskt varit rätt så duktig i allt latande idag! Har sökt en del jobb och fått några papper skickade (vilket jag annars är j*vligt slarvig med!) Hihi!


Har också insett idag att det finns väldigt många personer som inte är fullt så ärliga som man kanske tagit lite grann förgivet! Jag är nog en person som är ganska så godtrogen när det gäller det mesta! Behåll mig som vän och visa den sidan istället för att bara visa ett falskt beteende mot mig! Tråkigt men sant!


Lite goda nyheter som hänt idag är att NU är det bestämmt... den 22 augusti åker jag ner till Malmö och kollar på Lars Winnerbäck och Melissa Horn! Såå Underbart! Nästan så man får fjärilar i magen bara av att tänka tanken på det! Hihi! :)


På tal om fjärilar i magen så har min nyfikenhet satts på prövning! Undrar så... Hoppas så innerligt att det är till det positiva, även om jag kanske inte borde! :S


"Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut!"

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards